Már a Vistát is támadják a vírusok |
Dizson |
2006.12.04. 14:25 |
A Windows Vista végleges verziójának első biztonsági vizsgálatai után meglehetősen lehangoló eredmények születtek.
A Microsoft komoly fejlesztéseket folytatott annak érdekében, hogy a legújabb operációs rendszere, a Windows Vista az elődeinél jóval biztonságosabban legyen használható, és sokkal ellenállóbb legyen a különböző fenyegetettségekkel szemben. Úgy tűnik azonban, hogy önmagában az új operációs rendszer védelmi megoldásai nem lesznek olyan hatékonyak, mint amire számítani lehetett. Ezt a biztonsági cégek legutóbb elvégzett vizsgálatai is alátámasztják. |
1200 dolláros billentyűzet |
Dizson |
2006.11.30. 15:11 |
Aki azt hiszi, hogy egy egyszerű hardver csak attól lehet drága, hogy különféle ékkövekkel díszítik, az nagyon téved, ugyanis az Art Lebedev Optimus 103 billentyűzete technikai okokból kerül csillagászati összegekbe.
A tegnapi napon adtunk hírt a Razer akciójáról, ahol a legeredetibben elpusztított billentyűzetért egy új Tarantula gamer billentyűzetet adnak, ám az Optimus biztos nem fog erre a sorsra jutni, hisz nincs olyan hülye a világon, aki tönkretenne egy 1200 dolláros billentyűzetet. A cég 2007 májusában akarja piacra dobni a miniatűr, gombokba épített lcd panelekkel szerelt klaviatúrát, amin kedvünk szerint, kis piktogramokkal alakíthatjuk egyedivé a hardvert. Az ötlet eredeti, sőt, élőben nagyon is jól néz ki, de ez a borsos ár minden bizonnyal csak az elit tagjainak engedi majd meg a használatát. |
A Relic MMO és RPG játékon dolgozik! |
Dizson |
2006.11.29. 14:30 |
A Relic Entertainment 2004-es felvásárlása után a THQ tulajdonába került, ami egyelőre nagyon jót tett a cégnek, mivel az azóta készített két stratégiai játékuk, a lenyűgöző fizikával és grafikával ellátott Company Of Heroes, valamint a Warhammer világában játszódó Warhammer 40000: Dawn Of War rendre hatalmas sikereket hozott a készítőknek.
A stratégiai játékokban nagy múlttal rendelkező cég eddig egyszer fordult csak el a stílustól egy játék erejéig, amikor Xbox 360-ra elkészítették a The Outfit néven ismert akció játékot. A Homeworld készítői most azonban új vizekre eveznek. A THQ karrier oldalára kikerült két munka lehetőség, ahol is egy még be nem jelentett RPG játékhoz, valamint egy MMO alkotáshoz keresnek fejlesztőket. Ha hihetünk a meghirdetett állásoknak, akkor a THQ a Relicen keresztül próbál majd betörni az MMO játékok világába, ami minden kiadónak hatalmas lépés, pláne, hogy hatalmas mennyiségű, csak online játszható programmal kell versengeni a piacon. |
Veszélyes lenne a Wii? |
Dizson |
2006.11.27. 18:35 |
Tévedünk, ha azt gondoljuk, hogy az NVIDIA félvállról veszi az Intel platformos fejlesztéseket. A GeForce 8-as sorozattal egyidőben bemutatkozó nForce 6 lapkakészlet ugyanis egyelőre kizárólag Intel processzorokhoz érhető el.
Nem ígérkezik egyszerűnek az év vége az NVIDIA számára, ugyanis két vasat tartanak a tűzben. Bár a GeForce 8800 sorozat és az NForce 6 lapkakészlet sikeres indítása nagy megkönnyebbüléssel tölthette el a mérnököket, a meghajtóprogramok fejlesztőire nehéz időszak vár, amit tovább nehezít a Vista január végi megjelenése is. Utóbbi különösen fontos a Geforce 8800 szempontjából, mivel egyelőre ez az egyetlen DirectX 10 kompatíbilis grafikus kártya, és az ehhez szükséges meghajtóprogramok tekintetében még egyáltalán nem állnak jól. |
Gears of War |
Gellért |
2006.11.25. 07:16 |
1 milliós eladott példányszám… 95%-os Gamerankings átlag… 50%-kal nőtt az Xbox Live Gold előfizetők száma CSAK a Gears of War miatt… Bár nem vagyok valami „marine shoots alien”-rajongó, de tegnap délután arra gondoltam, hogy csak egy picit belekukkantok a játékba. Hajnali háromkor dőltem ki mellőle…
|
Billentyűzet és egér Xbox 360-hoz |
Gellért |
2006.11.25. 07:12 |
A sok FPS fanatikus még mindig inkább a PC-t nyúzza, ha kedvenc játékstílusáról van szó, mivel a konzoloknál használt gamepados megoldás nem esik mindenkinek kézre.
Az XCM 360 XFPS névre keresztelt hardver azonban megoldhatja a sok gamer gondját. Az XCM újdonsága ugyanis képes egy billentyűzet és egy egér fogadására, aminek hála a next gen konzolon is képesek lehetünk ezek használatára. Akit bővebben is érdekelnek a funkciói, az ide látogasson el.
|
NEM lesz Gears of Wars PC-re!?? |
Dizson |
2006.11.22. 21:21 |
A minap voltak bizonyos életjelek, találgatások, hogy esetleg mégis lesz PC-re Gears of War - persze korábban meg egyenesen a fejlesztők szólták el magukat, de mindegy.
A Microsoft jelenleg tagad! A minap a PC Gamer-ben megjelent egy hirdetés, melyben úgy tűnt, hogy Games for Windows feliratú Gears of War doboz volt. Igazság szerint úgy tagadnak, hogy a reklám grafikusa csinált egy "rossz" illusztrációt, melyre ennek a játéknak az artworkjét tette. Nos, ezt még nem kell készpénznek venni, viszont a Microsoftnak nyilván az az érdeke, hogy egy esetleges PC-s verzióról minél később szivárogjanak ki hírek: hátha valaki vesz Xbox 360-at, pont ezért a játékért... |
A Stormregion fejlesztői terepgyakorlaton jártak |
Dizson |
2006.11.20. 13:56 |
Ma már nem kötelező a katonaság, azonban egy olyan cégnél, ahol háborús játékokat fejlesztenek nem árt tisztában lenni a profi hadsereg mibenlétével. Emellett egy játék akkor lehet igazán hiteles, ha a készítők megtapasztalják azt a miliőt, amelyben a játékok is játszódnak: akit a helikopter zaja megcsap, sosem szabadulhat az élménytől...
A hadsereg külön engedélyével néhány szerencsés fejlesztő a Stormregiontól 2 napos terepmunkán vehetett részt a 86. számú Szolnoki Helikopter Ezrednél.
Első nap főleg a Szállító Zászlóalj helikoptereinek hangját és mozgását rögzíthették, majd második nap a Harci Helikopter Zászlóalj vendégszeretetét élvezhették, akik Mi 24-es Hindjeikkel szereztek nekik életre szóló élményt és adtak olyan nyersanyagot, amit a Panzers következő részében szereplő helikopterek lemodellezésében, valamint hangjaik minél élethűbbé tételében tudnak hasznosítani.
A katonák nagyon barátságosak voltak, bárkivel szóba elegyedhettek a fejlesztők, lelkesen meséltek a munkájukról, a katonaságról vagy éppen a járműveikről, érezni lehetett, hogy mindegyik pilóta a repülés és a helikopter megszállottja.
Olyan mennyiségű hasznos és érdekes hátérinfót kaptak Stormregionosok, hogy elhatározták, hogy valamilyen formában ezeket meg fogják osztani a jövőben mindazokkal akik érdeklődnek a játékaik és a haditechnika iránt. |
Bill Gates a szegényeket támogatná |
Dizson |
2006.11.17. 16:32 |
Bill Gates a Tech Museum of Innovatioton egyik rendezvényén arra próbált rávilágítani, hogy szerinte a világ technológiai fejlődésének jobban be kéne céloznia a szegények megsegítését .
Gates és felesége Melinda eddig 29.1 millárd dollárt adományozott jótékonysági célokra. Melinda Gates-t állítólag leginkább az indította meg, hogy bizonyos nagyon szegény országokban tömegesen halnak meg gyerekek olyan járványokban, amelyeket civilizáltabb helyeken már kiszorítottak. |
Bővebb Call of Duty 4 |
Dizson |
2006.11.15. 21:12 |
Alig jelent meg a Call of Duty 3 Xbox 360-ra és PS3-ra, máris felütötték fejüket az első pletykák a negyedik részről.
Fejlesztőkhöz közeli források szerint a Call of Duty 4 ismét visszakerül az első két részt fejlesztő Infinity Ward kezébe. A harmadik részt ugyanis a Treyarch csapata fejlesztette, s talán pont ezért PC-re nem is jelenik / jelent meg. A CoD4 ebben is visszatér a hagyományokhoz: egyelőre úgy tűnik, nextgen konzolok mellett PC-re is elkészül majd.
Ami viszont igazán nagy durranásnak számít, hogy végre elvetették a második világháborús környezet ötletét, és áttérnek a jelenbe. Azt azonban még nem tudni, hogy a modern környezet pontosan mit takar. Egyelőre nem valószínű, hogy a Battlefield sorozathoz hasonlóan itt is a Közel-Keletre helyeződne a hangsúly.
Technikai újítások terén egyet emeltek ki: míg más hasonló játékoknál jelenleg általában négy kritikus pont található az ellenfelek fején, itt legalább 16 ilyen lesz. Belelőhetsz például a modell védősisakjának szélébe, ami így pörgésbe kezd gazdája fején. Ha valamivel arrébb találod el, lehet, hogy a sisak le is esik.
A multiplayer szekcióról is szó esett, amely az előző részekben elég gyengére sikeredett. Éppen ezért itt legalább 54 játékossal játszható pályákat terveznek. Természetesen mindezeket a híreszteléseket az Activision nem erősítette meg. |
|