Half Life2
Gellért 2006.11.18. 09:10
Indítsd a játékot a -console paraméterrel, majd játék közben nyomd le a ~ gombot a konzol elôhívásához, amelybe írd be az alábbi kódokat: god - isten mód (csak a szerver oldala) give - megkapsz egy fegyvert vagy tárgyat (nézd meg a lenti listát) buddha - csökkenti az egészségedet hurtme # - megsérti játékost (# helyett a sérülés mértékét írd) impulse 101 - összes fegyver impulse 82 - terepjáró notarget - az NPC-k nem fognak látni téged noclip - falon átjárás (csak a szerver oldala) maps - pályák listáját írja ki map # - # pálya betöltése (nézd meg a lenti listát) developer 0 - developer mód kikapcsolása developer 1 - developer mód bekapcsolása developer 2 - developer mód fecsegôre (verbose) állítása +mlook - engedélyezi az egér nézést (mouse look) hud_quickhelp/text? 1 - célkereszt megjelenítése viewmodel_fov # - az általad vitt fegyver méretét állítja be (54 az alap) exec - egy script fájl futtatása cl_drawhud 1 - hud képernyô bekapcsolása cl_enablehud 1 - hud képernyô bekapcsolása cl_showfps 1 - képfrissítés/másodperc megjelenítése npc_create - NPC létrehozása (NPC létü világokban müködik a kód) npc_create_aimed - NPC létrehozása amely nem rád céloz picker - felvevô mód ki/bekapcsolása setpos - eredeti helyre kerülsz (müködéséhez elôbb a "sv_cheats 1" kódot kell használni) setang - játékos szemeit a meghatározott pitch yaw-re viszi (müködéséhez elôbb a "sv_cheats 1" kódot kell használni) sv_gravity # - # gravitáció sv_stopspeed # - # lesz a minimum megállási sebesség amikor a földön vagy sv_friction # - # lesz a világ surlódása sv_bounce # - sets bounce multiplier for physically simulated objects collision sv_maxvelocity # - # lesz a maximum mozgási sebessége bármely mozgó objektumnak sv_waterdist # - sets vertical view fixup when eyes are near water plane to # air_density # - légsürüség # -ra állítása dsp_explosion_effect_duration # - sets length of confusion/ear-ringing effect to # prop_debug - bounding-boxes debug mód be/kikapcsolása (piros - sérülés figyelmen kívül hagyása, fehér - reagál a sérülésre, zöld - egészség) sv_soundemitter_filecheck - be/kikapcsolja a jelzését a hiányzó .wav hang fájloknak mat_numtextureunits # - # lesz a határértéke a textúra egységeknek (0 - a játék határozza meg az értéket)
Térkép nevek: d1_canals_01 d1_canals_02 d1_canals_end d1_tempanals_02 d1_town_01 d1_town_02 d1_town_03 d1_town_04 d1_town_05 d1_trainstation_01 d1_trainstation_02 d1_trainstation_03 d1_trainstation_05 d1_under_01 d1_under_02 d1_under_03 d1_under_04 d2_coast_01 d2_coast_02 d2_coast_03 d2_coast_04 d2_coast_04_dx60 d2_coast_05 d2_coast_06 d2_coast_07 d2_coast_08 d2_prison_01 d2_prison_02 d2_prison_03 d2_prison_04 d2_prison_05 d3_c17_03 d3_c17_04 d3_c17_05 d3_c17_06a d3_c17_06b d3_c17_07
Fegyver nevek: weapon_alyxgun weapon_ar1 weapon_ar2 weapon_bugbait weapon_cguard weapon_crowbar weapon_extinguisher weapon_flaregun weapon_frag weapon_gauss weapon_hopwire weapon_iceaxe weapon_physcannon weapon_physgun weapon_pistol weapon_rpg weapon_shotgun weapon_smg1 weapon_smg2 weapon_stickylauncher weapon_stunstick weapon_thumper weapon_sniperrifle weapon_rollerwand weapon_molotov weapon_manhack weapon_immolator weapon_irifle weapon_slam weapon_hmg1 weapon_cubemap weapon_binoculars weapon_ml weapon_brickbat
Tárgy nevek item_box_buckshot item_box_mrounds item_box_sniper_rounds item_box_srounds item_healthkit item_battery item_suit item_ml_grenade item_ar2_grenade item_healthvial
Indítsd a játékot az alábbi paraméterekkel: -r_anamorphic 0 -netgraph 3 -mat_preloadshaders -preload -console -dx9 -fullscreen -width 1024 -height 768 -heapsize 80000 -dxlevel 90 -shaderdll shader_nvfx_ps20.dll -mouselook -dx8 -condebug -sw -startwindowed -window -windowed
|