Hirek : Metroid Prime 3: Corruption E3 beszámoló |
Metroid Prime 3: Corruption E3 beszámoló
Dizson 2006.05.12. 16:53
Az IGN munkatársai lencse- és ceruzavégre kapták a Retro Studios PR-esét és alaposan kifaggatták a Legend of Zelda: Twilight Princess-el egy időben, a Wii premierjekor esedékes launch title Metroid Prime 3: Corruption újdonságairól. Vajon mennyire lesz kapós a Wii Samus újabb kalandjainak és a forradalmi irányítónak köszönhetően? A válasz nem várat sokáig magára, az MP3:C Wii nyitócím lesz.
Annyit sikerült kiszedni a fogva tartott egyénektől, hogy egyelőre nem terveznek komplett multiplayer (competitive gameplay) játékmódot, de az újonnan bejelentett 24 Hour Connection ötlete folyamatos megfontolás tárgyát képezi - ez azért van így, mert először a single quest-et szeretnék tisztába tenni. Ez lehetőséget adna arra, hogy a Wii még kikapcsolt állapotban is extra tartalmakat szipkázzon le az interneten keresztül. A srácok azt is kibökték, hogy a Metroid Prime 3 hátrahagyja a Metroid Prime 2: Echoes-ban előtérbe került Dark & Light World koncepciót - helyette inkább hatalmas, összefüggő területek bejárásán és csillagközi utazások segítségével eltérő planéták felfedezésén lesz a hangsúly. Igen, jól látjátok: Samus képes lesz a Metroid Prime: Hunters-hez hasonlóan csillagközi utazásra, így több bolygón is tiszteletét teszi majd. Egyelőre a hajó csak az utazásban lesz segítségre - űrcsatákba a jelenlegi álláspontot tekintve nem keveredhet majd senki (gy.k. nem lehet irányítani a hajót). A bolygók közötti utazás valószínűleg átvezető animációk segítségével történik - ám ez nem jelenti azt, hogy a hajó csupán taxi szerepét vállalja magára a történetben. Mit is jelent ez? A srácok elhintették, hogy lesz egy újonnan használható Visor mód, ami képes lesz kapcsolatot teremteni az újradizájnolt (és egyértelműen a történeti szálat legmesszebbre vivő Metroid Fusionban látott) Spaceship navigációs kompjuterével - akkor is, ha az éppen a légkörben tartózkodik, Samus pedig valahol a föld alatt kutatja a letűnt civilizációk romjait. Ha szükség van rá, a megadott koordinátákra vezényelheti a hajót, hogy annak fedélzeti ágyúját és fegyvereit használva új területeket robbantson ki/nyisson meg fejvadászunk számára. Ahogy ez az új Visor szerepet kap, úgy a többi is megújul a Metroid Prime 3: Corruptionban. Bár ezek kilétét a srácok szándékosan nem fedték fel (elég sok téren nagy a titkolódzás, gyaníthatóan nagy meglepetéseket tartogatnak az új játékmenetben) annyit elárultak, hogy a Metroid Prime 1-ben debütáló X-Ray röntgen Visor (ezzel Samus képes volt látni a láthatatlan, titkos objektumokat) ismételten helyet kap a palettán, ráadásul nagy szerep hárul rá a bonyolultabb puzzle elemek megoldásában. Fegyverek tekintetében csak annyit sikerült megtudni, hogy a szereplő Beamek közül egyik képes lesz átlőni a falakon - ezáltal eltávolítva a gyanús és érzékszervekkel nem érzékelhető ellenfeleket. A Retro Studios jelenleg a dizájnolási munkálatokat végzi, amivel szándékosan el kívánnak rugaszkodni a korábbiakban tapasztalt látványvilágtól. A Cube-nál kb. kétszer erősebb Wii minden képességét kiszipkázó programot úgy igyekeznek elkészíteni, hogy a vizuális ugrás szemmel tapasztalható legyen a korábbi Prime epizódokhoz képest. A grafikai ráncfelvarrás mellett a csapat új speciális- és robbanáseffekteket, részecske elemeket, bump-mapping- és egyéb, a felületeket érintő változtatást vezet be, amelyhez 60 Hz-es képfrissítés is társul majd a gyorsabb megjelenítés érdekében. Egyelőre ennyi, hölgyek-urak: mihelyst további információval rendelkezünk, azonnal megosztjuk veletek.
http://www.576.hu/downloads/mp3_ingame_hd2.wmv
|